禁毒領袖學院「IDK互動禁毒劇場」

Social Welfare Outreach Exchanges and Mentorship

禁毒領袖學院再創禁毒新意思~!

LION今次搞搞新意思,推出以真人故事改編製作的「IDK互動禁毒劇場」,話劇將於今年4月至7月到30間小學公演。首映禮於今日(21日)下午在中環PMQ元創方The Qube舉行,由警務處處長蕭澤頤出任主禮,而話劇主角的原型人物,香港戒毒會註冊社工鄭明輝亦於典禮上分享他的戒毒故事。


劇場以真人故事改編,用大富翁遊戲為主題,模擬同學面對不同人生挑戰及抉擇所帶來後果。 希望向青少年傳遞「毒品,一啖都唔可以試」的訊息。

為左令學校校長、老師同埋家長對劇場有更多了解,非常高興可以邀請到28間學校代表一齊來睇劇場首映禮。YDAHK副主席林文婷小姐陪同蕭處長一齊欣賞,大約40分鐘既話劇。話劇完左之後,更邀請到香港戒毒會註冊社工鄭明輝先生親身分享戒毒經驗。大家都睇到拍哂手掌~真係既開心又勵志呀!

互動禁毒劇場咁精彩,梗係要發放比多D同學仔一齊欣賞啦~

互動話劇將在四月至七月在30間小學公演,每場可供150名高小學生參加。


想了解多D 我地有咩活動?記住follow & like @YDAHK_official 啦~

#YDAHK #香港青年發展聯盟 #禁毒領袖學院 #IDK #互動禁毒劇場